Zašto je 5G važan za virtualnu stvarnost?

Faktori koji trenutno ograničavaju šire usvajanje virtualne stvarnosti nisu samo troškovi, sadržaj ili kvalitet slušalica. Osnovni problem je u tome što industrija ima problema sa pakovanjem dovoljne računarske snage na slušalice kako bi tehnologija bila lako dostupna.

Vrhunski VR sistem danas zahtijeva slušalice koje su povezane sa računarom, koji ima skupu grafičku karticu, obično od NVIDIA, i tragače koji su strateški smješteni u prostoriji. Sva ta tehnologija i potreban prostor čine kombinaciju troškova, sadržaja i kvaliteta za industriju.

Neke od ovih barijera padaju. Praćenje iznutra postoji, ali ima smisla samo na slušalicama koje ne moraju biti povezane sa računarom. A slušalice koje nisu povezane sa računarom ne mogu fizički da rukuju modernom grafičkom karticom. Kartice su fizički prevelike, uzimaju previše energije i pregrijale bi uređaj na glavama ljudi.

Prelazak na ovaj izazov je ono što zaista drži VR nazad, ali odgovor može biti ovdje ranije nego što mislite.

Ovo za VR bi bila mogućnost da se grafička kartica i kompjuterski čip prebace u oblak i povežu sa njima bežično. Ovo bi eliminisalo potrebu za kablom za računar, tragači se mogu premjestiti na slušalice, a težina i cijena slušalica će se dramatično srušiti. Ono što je potrebno da se dođe do cloud computing-a je superbrza veza sa grafičkim čipovima koja ne bi ometala VR iskustvo, a ovo se može postići uz 5G.

Polako, ali sigurno, Verizon, AT&T i T-Mobile izgrađuju 5G mreže koje će omogućiti brzinu koju zahtijeva VR bazirana na oblaku. Odakle, industrija mora da izgradi tehnologiju da iskoristi tu brzinu.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *