Top 10 logo i brending trendova 2019. godine

Logo dizajn nije jedini koji će doživjeti pomak u 2019. godini, već i samo brendiranje.Budući da je mobilno pregledanje premašilo desktop krajem 2016., svijet marketinga je zamijenio svoje prioritete na stvaranje zadivljujućih stvari na manjim ekranima.

Dizajneri su u toku s najnovijim trendovima dizajna logotipa za novi digitalni krajolik. Budući logotipi iskoristit će tehnološke napretke i fascinaciju futurizmom, ali neće zaboraviti “dobre dane”.

Analizirali smo trendove koji su se povećavali i opadali kako bismo sastavili popis onoga što čvrsto predviđamo da će biti glavni trendovi u dizajnu logotipa za 2019. godinu.

1. Logotipi koji mijenjaju oblike 

Ovaj trend utiče na svaku marku, bez obzira na industriju, veličinu ili osobnost. Stvara više varijacija vašeg logotipa tako da možete bolje optimizirati svoj brend na temelju mjesta na kojem se prikazuje logotip. Ovaj trend kombinira četiri trenda sub logotipa koji se neko već neko vrijeme pripremaju:

Generativni– “živi” logotipi koji se stalno mijenjaju, često temeljeni na algoritmu ili unaprijed određenom jeziku marke.

Primjenljivi logotipi– logotipi se prilagođavaju različitim veličinama zaslona uređaja (tj. mobilnom uređaju, stolnom računalu ili tabletu).

Kontekstualni logotipi– logotipi se prilagođavaju mjestu na kojem se koriste (tj. jednobojni logotip za posjetnicu, prilagođeni logotip za majicu itd.).

Varijabilni logotipi– određeni aspekti logotipa mijenjaju se ovisno o marketinškoj kampanji (različiti logotipi koji promiču različite usluge).

2. Ekstremni minimalizam

Minimalizam se nedavno čvrsto držao digitalnog dizajna, dijelom zahvaljujući svojim praktičnim prednostima smanjenja vremena učitavanja i poboljšanja vizualnih prikaza na zaslonima za mobilne uređaje i to je prevedeno na dizajn logotipa i brenda.

Brendovi , najviše u tehnološkoj i modnoj industriji, uklanjaju sve dodatne elemente u njihovom logotipu i usredotočuju se samo na tip, a većina ide na groteskni sans serif.

Povremeno, dizajneri stvaraju vješti dizajn s linijama s jednim udarcem ili se koriste kreativnim načinima kako bi prenijeli taj minimalni izgled.

3. Integrirani negativni prostor

Iako je negativni prostor stoljećima bio trik vrsnih umjetnika, u posljednjih nekoliko godina on je zaista postao “mainstream”, a trend se nastavlja i 2019., gdje ćemo vidjeti negativni prostor koji se koristi u pametnim i inventivnim načinima. Ovaj trend, ne samo da čini logotipe vizualno zanimljivijim, već omogućuje i dualnost i dodatnu dubinu za vješte dizajnere.

4. Isticanje finijih detalja

Iako uporište minimalizma na digitalnom dizajnu ostaje neporaženo, logotipi 2019. ponovno će težiti detaljnijem i složenijem dizajnu. Obično uključuje rukom crtane ilustracije.

Ovaj trend vraća sve minimalističke nijanse: nijansiranje linija, popunjavanje negativnog prostora, koncentrične krugove, paralelne linije i pažnju na manje detalje. Ova vrsta detalja je vrlo rasprostranjena u industriji hrane i pića.

5. Primjenjiva geometrija

Apstraktna geometrija i oblici prevladavajući su trendovi. Ovi “matematički” oblici i slike (uključujući rešetke i ravne linije) idealni su za rekreaciju futurističkog, znanstveno – fantastičnog izgleda koji je popularan na zaslonima.

Međutim, nedostatak ovog stila je taj što se može pojaviti kao hladan ili opresivan. Dizajneri omekšavaju svoj izgled s toplim/svijetlim paletama boja i dodavanjem krivulja koje dovode do ravnoteže kompozicija logotipa.

6. Preklapanja

Slično gore navedenom integriranom negativnom prostoru, preklapanja su još jedan vizualno dinamičan način dodavanja dualnosti i dodatnih slojeva vašem logotipu. Dizajneri otkrivaju da stvaranje drugog ili čak trećeg elementa iz preklapajućeg prostora logotipa omogućuje više kreativnih mogućnosti i očaravajućih mješavina boja.

7. Retro logotipi

Vintage i retro logotipi bili su popularan trend u 2018. Toliko popularan da 2019. godine, ako želite da se vaš povijesni logotip istakne, morate se osvrnuti dalje nego ikada prije. Više logotipa crpi utjecaj iz renesansnih ili srednjovjekovnih stilova, gledajući slike amblema, grbova i drugih elemenata koji su prethodili industrijskom dobu u nadi da će “posuditi” njihovu autentičnost.

8. Optičke iluzije

Jedan od načina stvaranja privlačnog logotipa jeste da posmatrač pogledate dvaput. Optičke iluzije postaju sve popularnije 2019. godine, zamagljujući liniju između 2D i 3D. Dizajneri manipuliraju perspektivom i sjenčanjem za slike koje prkose logici i povećavaju njihove šanse za pamćenje. Ovaj trend uključuje fragmentirane, savijene, iskrivljene ili vizualno razbijene “iluzije”.

9. Značke

Značke su od početka bile uobičajen stil dizajna logotipa, ali nije imalo zasluge i izloženost koje su zaslužile sve dok se nije pojavio estetski “hipster” pokret. U današnje vrijeme oni su snažan, svestran i učinkovit način prenošenja identiteta firme, posebno za integriranje oznaka i godine u kojoj je poslovanje osnovano.

10. Rukopisni logotipi

U posljednjih godinu dana bilježi se sve veće korištenje rukopisnih natpisa što pokazuje da će ovaj trend biti još jači u 2019. godini. Kako postajemo svjesniji kao potrošači, također cijenimo vrijednost koja stoji iza usluge, firme, brenda i, na kraju, umjetnosti i umjetnika iza njega. Kada na poslovnom prozoru vidite ručno izrađen logotip, znate da su ozbiljni. 

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *