RECENZIJA: Second Act

Second Act, Jennifer Lopez

Ovo filmsko ostvarenje iz 2018. godine režisirano je od strane Peter Segala i Jennifer Lopez, a napisali su ga Justin Zackham i Elaine Goldsmith – Thomas. Glumačku postavu ovog filma čine Jennifer Lopez, Vanessa Hudgens, Leah Remini i Milo Ventimiglia.

Trailer filma

Maya (Jenifer Lopez) je prodavačica u dućanu koja želi bolju poziciju i ima i pameti i vještine za to. Nakon što ne uspije doći do promaknuća, Mayu odjednom pozovu u veliku tvrtku na razgovor za posao. Tokom intervjua otkrije da joj je sin njezine prijateljice napravio lažni Facebook profil, lažnu stranicu i životopis. To sve je njoj pomoglo da se zaposli u velikoj i luksuznoj firmi. Sada je pred njom najveći zadatak u životu jer mora napraviti 100% prirodnu kremu za lice. No taj zadatak nije niti malo lagan jer se sa njime prepliću njeni privatni problemi.

Film je svrstan u žanr romantične komedije, a obzirom da je imao mali budžet sasvim je dobro prošao kod publike. Jennifer Lopez se izrazito dobro pokazala u ulozi režisera, no i gluma joj ide od ruke. Vanessa Hudgens nije toliko poznata, ali iza nje su manje uloge koje smo viđali na filmskom platnu. Izvrsno je odradila svoju ulogu, na početku pomalo arogantna, a kasnije nam postaje sve više simpatična.

Leah Remini i Jennifer Lopez

Leah Remini je utjelovila ulogu Mayine najbolje prijateljice, na jako originalan i dosad neviđen način. Leah se fantastično snašla u velikom broju filmova, ali ni u ovom nije nedostajalo smijeha, što pokazuje da vlada situacijom i pritom zabavlja gledaoce. “Luda je kao puška”, kako je nazivaju. Još je tu dosta poznatih glumaca koji su se super uklopili u film – Milo Ventimiglia, Alan Aisenberg, Treat Williams, Larry Miller, Dan Bucatinsky i Annaleigh Ashford.

Film nam šalje i važne poruke, a jedna od njih je da možemo biti ono što želimo ako to uistinu želimo. Naše greške nas ne ograničavaju, ali naši strahovi to rade. Film krije i brojna iznenađenja, te svakako preporučujemo da ga uvrstite na listu filmova koje treba pogledati.