RECENZIJA: Jonathan

Filmsko ostvarenje Billa Olivera

Film Jonathan je proizašao iz tvornice Bill-a Olivera, koji je napisao scenarij zajedno sa Gregory Davisom i Peterom Nickowitzom. Glumačku postavu sačinjavaju Ansel Elgort, Suki Waterhouse i Patricia Clarkson.

Jonathan napušta svoj ured svaki dan u podne, zatim odlazi kući i ide na spavanje. Ujutro ga čeka doručak i video koji mu objašnjava što je radio ostatak dana.

Jonathan (Ansel Elgort) radi u arhitektonskoj firmi gdje radi samo pola radnog vremena, što sputava daljnji razvoj njegove karijere. Njegov izgovor je da se brine o bolesnom članu obitelji, dok zapravo on dijeli tijelo sa svojim bratom John-om. John i Jonathan su braća koja, kako se u filmu kaže, dijele jedno tijelo, tj. jedno tijelo, a više osoba. Njihovi životi su odvojeni preko tajmera koji je spojen na mozak.

Trailer filma

Njih dvojicu posebno nadzire doktorica Nariman (Patricia Clarkson), koja je i uspostavila tajmer. Jonathan je svjestan da oni mogu funkcionirati samo ako se drže jasno postavljenih pravila. Jedno od pravila se odnosi na emocionalno vezivanje, tj. ljubavnu vezu sa djevojkom. John, koji se pojavljuje noću, upoznaje i započinje vezu sa konobaricom Elenom. Jonathan nagovara Johna da prekine sa Elenom, a kada John to odbija, Jonathan to učini za njega otkrivajući njihovu tajnu Eleni. John prestaje komunicirati sa Jonathanom, a Jonathan utjehu pronalazi u Eleni sa kojom kasnije započinje ljubavnu romansu.

Jonathan se čini kao veoma uredan, pedantan i pažljiv dečko koji brine da sve bude na svome mjestu i da sve funkcionira kako treba, dok je njegov brat John čista suprotnost njemu. Više je opušten, zabavan i bezbrižan. Kako film odmiče, ispostavlja se da više problema sa samim sobom ima John.

Ansel Elgort, kojeg smo imali prilike gledati u filmovima poput “The Fault in Our Stars”, “Divergent” i mnogim drugim, jako se dobro snašao u ove dvije uloge koje su, naravno, samo fizički iste. Drugu najznačajniju ulogu filma ima doktorica Nariman, tj. Patricia Clarkson. Njen lik predstavlja najveću potporu dvojici mladića, a Jonathan je smatra jednim od dvoje najgenijalnijih ljudi na svijetu.

Jonathan

Od Rotten Tommatoes je ovaj film dobio ocjenu od 65%, a od publike 57%. Na IMDb je dobio ocjenu 5.8/10.