Microsoft predstavio HoloLens 2

Microsoft je u nedjelju u Barceloni na Mobile World Congressu predstavio HoloLens 2, nadograđenu verziju svog seta za proširenu stvarnost. Nova verzija namijenjena je prvenstveno tvrtkama koje sve češće primjenjuju hologramsku tehnologiju u radnom okruženju. Novi Microsoftov bežični set ima dvostruko šire vidno polje u usporedbi s prvom generacijom uređaja, a cijena seta bit će 3500 dolara.

Predstavljen od strane glavnog izvršnog direktora Satya Nadella, HoloLens 2 napušta Intelov procesor prve generacije, umjesto toga radi na Qualcomm Snapdragon 850 modelu. To omogućuje da se prikažu daleko detaljniji hologrami i da ih korisnici vide iz šireg ugla, umjesto da ostanu usredotočeni na vrlo specifične tačke.

Slušalice su također lakše od prethodnih – izrađene od materijala kao što su karbonska vlakana i s uravnoteženim centrom gravitacije i udobnije, s lakšom prilagodbom. Dizajn omogućuje korisnicima nošenje dioptrijskih naočala ispod njih, s vizirom koji klizi preko njih i ima poboljšano hlađenje, što ga čini pogodnim za nošenje duže vrijeme.

Cijena seta HoloLens 2 će iznositi 3500 dolara, što je 500 dolara više od prve verzije koju je Microsoft predstavio prije gotovo četiri godine. Microsoft također nudi mogućnost pretplate od 125 dolara mjesečno.

Proširena stvarnost je tehnologija koja preslikava digitalne slike poput holograma u stvarni svijet. Novi Microsoftov bežični set ima dvostruko šire vidno polje u usporedbi s prvom generacijom uređaja. Microsoft također ističe da je nova verzija znatno ugodnija od prethodne, koja uključuje praćenje pogleda u stvarnom vremenu, providne holografske leće, procesor Qualcomm Snapdragon 850.

Microsoft je jedna od nekoliko tvrtki koje ulažu u virtualnu stvarnost (VR) i uređaje proširene stvarnosti (AR). Facebookov Oculus je prošle jeseni predstavio svoj set Quest od 399 dolara, dok je startup Magic Leap razvio vlastiti set od 2295 dolara. Pored njih i Huawei je najavio prošle godine da će svoj set za proširenu stvarnost predstaviti za dvije godine. Međutim, kako je cijena ovih uređaja visoka to predstavlja jedan od glavnih razloga zašto ta tehnologija nije prihvaćena kod širokog kruga potrošača.

Podaci IDC-ija, tvrtke za istraživanje tržišta, pokazuju da je prodaja uređaja za proširenu i virtualnu stvarnost u trećem kvartalu prošle godine porasla, nakon četiri uzastopna tromjesečja pada. Microsoftova strategija usmjerena je na poslovne korisnike koji bi mogli biti voljni platiti visoku cijenu za takve uređaje.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *