M-novčanik

Svijet tehnologije napreduje vrtoglavom brzinom. Ljudi žive u digitalnom i mobilnom svijetu te očekuju mogućnost brzog, jednostavnog i sigurnog načina plaćanja bilo kad i bilo gdje. To potvrđuje i istraživanje Mastercard Digital Payments Study koje donosi analizu prošlogodišnjih razgovora na društvenim mrežama o novim načinima plaćanja.

M-novčanik predstavlja novi naćin plaćanja mobitelom. Mobilna plaćanja su predstavljala više od 27% ukupnih razgovora na društvenim mrežama kad je riječ o načinima plaćanja, dok se ukupan broj njihovih spominjanja povećao za 20 % u odnosu na prethodnu godinu. Spominjanja digitalnih novčanika na društvenim mrežama udvostručila su se od 2017. godine.

Rose Beaumont, starija potpredsjednica za komunikacije i unapređenje prodaje u Europi u kompaniji Mastercard, ističe kako ovakvi načini plaćanja sve više zanimaju korisnike te su ih oni sve više spremni koristiti.

Ljudi su stalno u potrazi za novim tehnologijama koje mogu utjecati na njihove živote. Samo u proteklih godinu dana takvi su se stavovi na društvenim mrežama povećali za 30 % od posljednjeg izdanja studije. Danas je gotovo 20 posto svih razgovora o mobilnom plaćanju usmjereno na beskontaktna plaćanja i mobilne novčanike. Osim toga, potrošači su zainteresirani za to kako će umjetna inteligencija, QR plaćanja te plaćanja putem nosivih uređaja (tzv. wearable tehnologije) utjecati na njihove živote.

Korištenje mobilnog plaćanja vidljivo je na tržištima širom Azije i Afrike. Čak je Indija s 30 % bila najdominantnije tržište u raspravi o korištenju i potencijalu mobilnih novčanika, naročito kada je riječ oko javnog prijevoza i korištenja QR plaćanja, i to prvenstveno na temelju iskustva s korištenjem usluga MasterpassQR i PaytmQR u Indiji. Kad je riječ o raspravi o mobilnim novčanicima, Sjedinje Američke Države su s 10 % daleko iza na drugom mjestu.

Na osnovu sprovedenih istraživanja zaključeno je kako su ljudi sve pozitivniji prema novijim tehnologijama. Gotovo u svim (95 %) razgovorima o mobilnim novčanicima oni su opisani kao povoljni, dok se u 30 % objava hvali brzina, učinkovitost i jednostavnost aktualnih proizvoda.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *